2008. június 16., hétfő

Az Első

Tulajdonképpen minden blog ezzel a bejegyzéssel indítja pályafutását, így én sem kerülhettem el a saját bejáratú "elsőmet". Az efféle postokban a szerző megígéri, hogy rendszeresen frissíti majd a blogját és csupa-csupa érdekfeszítő dologról ír majd. Nos, én egyiket sem ígérhetem, nem is bocsátkozom felelőtlen fogadalmakba.. Azt ígérhetem, hogy igyekszem mellőzni a konstans siránkozást - ami véleményem szerint a magyar blogszféra 70-80%-át jellemzi - de hogy az, amit leírok érdekelni fog: nos, hát azt koránt sem hiszem, ellenben ha mégis így lenne, legalább nem feleslegesen ütöm a gépet hajnali fél kettőkor. Miről lesz itt szó? Tulajdonképpen mindenről, ami az adott pillanatban érdekel vagy éppen zavar és úgy gondolom, kikivánkozik belőlem. Elsősorban azonban nyomorúságosan egyszerű és sajnálnivaló életemről írok és mindarról ami körül vesz (törvényszerűen nyomorúságos és egyszerű dolgokról, tehát). Ha veszek egy jó (vagy éppen csapnivaló) könyvet, dvd-t, cd-t, arról írni fogok - de teljes körű elemzésekre és kritikákra ne számíts; én szóltam előre! Ez a bejegyzés nem rólam, hanem a blogomról szól, ezért csak érintőleg: imádom a kávézás intézményét, a főzést és mindazt ami ezekkel jár, a szertartásait, a vicces de olykor kudarcokkal végződő kísérletezéseket - ezekről a dolgokról is illő megemlékeznem hát, éppúgy mint a nekem tetszetős, vagy bármi okból kifolyólag tetsző holmikról (a "holmi" kifejezéssel tökéletesen meg vagyok elégedve, mert lefed mindent a ruhától kezdve az almás termékeken át egy szép kávés csészéig). Miről nem lesz szó? A szó szoros értelmében rólam nem lesz szó.. Megismerheted a gondolataimat, a véleményemet, az aktuális kedélyállpotomat, ellenben túl sokat nem szeretnék magamról elárulni. A névtelen blogolás tökéletesen megfelelő számomra - ha tudnád ki vagyok és hol élek, nem tudnék olyan szabadon írni, mint most - akkor pedig megette a fene! Ellenben ha rájönnél ki is vagyok valójában, leköteleznél, ha megtartanád Magadnak: engem hagyj meg a hitben, hogy névtelenül irogatom a baromságaimat, a többieknek pedig add meg az esélyt, hogy rájöjjenek arra, amire Te :P Elég lesz? Szerintem is..

Nincsenek megjegyzések: