2008. június 17., kedd

Számadás a majdnem tökéletesen elcseszett mai napomról

A bejegyzés-címek kiötlése egyelőre nem az erősségem, de sebaj! Nem ez az egyetlen dolog ami nem jött össze ma. Lássuk csak:

Elhatároztam, hogy igyekszem minden nap időben felkelni, ez nálam hajnali 9.00-át jelent. Ezzel szemben 10.47kor sikeresen kivergődtem az ágyamból és még csak azt sem mondanám, hogy olyan jól kialudtam magam, mint ahogy azt az ember elvárná közel 10 óra pauza után. Hát van ennél idegesítőbb? Az egyetlen pozitívum a mai starttal kapcsolatban az a kávém és a reggelim: nutellás kalácsot ettem, amihez dupla Davidoff Dark Roastot választottam, egy cukorral. A kávém kiválasztása nagyban függ az aktuális hangulatomtól, az eleve szarul induló reggelek pedig durva koffein-löketet kívánnak.

Szóval ott tartottam, hogy reggeli + kávé; miközben ezek elfogyasztásával voltam elfoglalva, nekiálltam összeállítani az aznapi teendőim listáját - egyelőre fejben. Roppant akkurátus embernek tartom magam, majd látni fogod, szinte mindennel kapcsolatban van egy csinos kis listám. Azt egyelőre nem akartam lelőni, hogy ezeket a listákat pont én követem legkevésbé, de sebaj, legalább elmondhatom, hogy lista az van.. Csak nem akart összeállni az a nyomorult lista, ezért aztán úgy döntöttem, későbbre hagyom a tervezgetést és átadom magam a mogyorókrémes péksütemény és a koffein (disz)harmóniájának.

A lista végül így alakult:

- csomag feladása a hozzám talán legközelebb álló lánynak /lassan egy hete adom fel, megérdemli - a csomagot, a késést nem/

- legalább egy pár fotó retusálása, kb. 2-3 ezer fotómat kellene már besorolni, a feloldgozásukról nem is álmodozom egyelőre

- a hétvégén befejeztem egy munkámat, melyre két hetet kaptam. Írnom kell egy pofás levelet, melynek kíséretében elküldöm a release-t. Magamat ismerve, mivel még pontosan egy hetem van erre, jó, ha ez a levél szerdán elkészül..

- jó lenne, ha úgy kezdeném a hetemet, hogy éjfél előtt hozzálatok a kétnaponta esedékes testedzésnek, ezért arra gondoltam ezt még ebéd előttre beiktatom. A 11 órai reggeli tükrében ez nem is tűnik olyan kivitelezhetetlennek, nemde?

- Este találkozom két lánnyal /szigorúan barátok, igen lányok ÉS barátok!/ ez fix program, ezt csak nem tolom el..

Nem is olyan vészes, nem igaz? A fotók feltöltve, a lányok édesek voltak, a csomag majdnem feladásra kész. Hajnali fél egy van és most melegítek be az edzésre... Hát ennyit a hétfőmről, az ébresztőt azért 9.00-ra állítom, hátha..

Nincsenek megjegyzések: