2008. július 3., csütörtök

Szép kilátások

Ma törvényszerűen rosszkedvűnek és morgósnak kellene lennem, ám mégis kirobbanóan jó a kedvem. Pedig minden okom meglenne a borús hangulatra - kezdve azzal, hogy alig aludtam pár órát, azon át, hogy sokáig melóztam és végül mindennek tetejébe még kávét sem kaptam. Pont olyan nyomorult ébredés volt ez is, mint bármelyik a héten. Ha a statisztikát figyelem, éppen rámfért már egy kis pozitív löket - de látszólag semmi sem indokolná, hogy pont a mai nap történjen így. Túl sokat nem foglalkoznék a kezdettel, onnan folytatnám, hogy kiléptem az utcára - mert hát tegye fel a kezét, akit érdekel életem azon szakasza, amely az ébredés és a cipőfűző-bűvölés közt telt el? Begyűrtem hát a kulcsaimat a táskám egyik rekeszébe - ahova szoktam, előkerestem a napszemüvegem, ahonnan szoktam; majd elvigyorodtam.. Az a kellemes, finoman bizsergetően hidegen-meleg nyári szellő csiklandozott meg, amivel talán idén még nem is találkoztam. Borzasztóan utálom a nagy nyári melegeket, az a fajta ember vagyok, aki a hideget jobban viseli, mint a kirobbanó hőséget (azért várjuk meg, mit írok majd erről télen). A reggeli szél és én pillanatok alatt a legjobb barátságban lettünk, mintha csak azt akarta volna mondani: "tudom, hogy korán kellett kelned, ráadásul feleslegesen és még kávét sem főzött neked senki, de itt vagyok én; megsimogatlak - ugye milyen csodás érzés? Legyen ez ma a te napod, mosolyogj!"

Ezért mosolyogtam hát. Most pedig itt ülök a helyemen, Beck-et hallgatok (az album címe Modern Guilt - tele van nyári szellős számokkal), a bal kezem ügyében pedig egy csésze friss kávé gőzölög. Az úriember, aki miatt ilyen korán keltem, persze késik egy órát; ezért aztán van időm kényelmesen megírni ezt a postot, elolvasni a mai sajtót és cseverészni a pajtásokkal egy kicsit. Ja igen, hogy mi ez a gyűrű balra fent? Ezt kapom magamtól ajándékba, és a mutató-ujjamon fogom hordani, amúgy Hank Moody módra. Most miért ne lenne jó a kedvem?

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem szeretem a titanium-ot.. Nem ecsetelem miért, hiszen tudod.. Viszont a gyűrű ettől még szép. Engem az éltet, hogy hazaérek és kipróbálom végre a wii fittet, ami pár órája érkezett meg végre.. (rendesen izomlázam van)
A mai napom katasztrófálisan kezdődött, a szellő is elkerült, mert kocsival jöttem, de hazafelé remélem wii előtt még elkap egy "fordulóra" és megmosolyogtat engem is, ahogy Téged is.. :)

Tamás írta...

Engem az mosolyogtat meg leginkább, ahogy Wii-zel ;-)

Névtelen írta...

Nem gépelem újra az egészet, csak annyit, hogy kérek fotót onhe és mit gyűrű pls. Köszike! :)

Névtelen írta...

Fotóóót kérek :) Ma. És: nem vagyok akaratos, csak kicsit.. :)

Tamás írta...

@másik arc: a gyűrű még nincs nálam, max. nélküle-fotóra telik így.. Türelem :)

Névtelen írta...

másik arc: hiányolja a mai post-ot! és várja a fotókat!

Névtelen írta...

És egyébként is kelj már fel, hiszen én is fenn vagyok.. Kv-val igaz.. :)))